.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون اقتصادی درباره حضور رئیس دولت در مجلس:
احمدی‌نژاد «3 بر صفر» برنده خواهد بود!
شمال نیوز: دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به درخواست محمود احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس به منظور ارایه گزارش و سخنرانی در صحن علنی تاکید...
 احمدی‌نژاد «3 بر صفر» برنده خواهد بود!

شمال نیوز: دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به درخواست محمود احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس به منظور ارایه گزارش و سخنرانی در صحن علنی تاکید کرد: به شیوه‌ای که او درخواست حضور کرده است و برنامه‌ای که خود او در خصوص نوع سخنرانی تدارک دیده است یقینا نتیجه این حضور را از هم اکنون باید ۳ بر صفر به نفع او دانست.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در مجلس با بیان این مطلب گفت: بر اساس آنچه نماینده دولت در خصوص نوع حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه علنی روز چهارشنبه عنوان کرده این حضور به این ترتیب خواهد بود که ایشان حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در مجلس حضور پیدا خواهند کرد و ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه هم مجلس را ترک می‌کنند. به عبارت دیگر اگر ایشان بدون تاخیر وارد مجلس شوند تا زمینه سخنرانیشان در مجلس فراهم شود احتمالا یک ربع زمان هدر می‌رود و در ‌‌نهایت ایشان یک ساعت و ۴۵ دقیقه متکلم وحده جلسه علنی می‌شود.

وی افزود: بنابراین بر اساس آنچه که اعلام شده است ایشان قصد ندارند زمان بیشتری را صرف حضور در مجلس کنند که به این ترتیب عملا نمایندگان مجلس فرصت پاسخگویی و طرح نظرات خود در قبال سخنان آقای احمدی‌نژاد که اصرار بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خواهد بود پیدا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ای که دولت برای حضور رییس جمهوری در مجلس تدارک دیده است روز چهارشنبه یک جلسه یک طرفه را شاهد خواهیم بود گفت: وقتی آقای احمدی‌نژاد در جلسه روز چهارشنبه امکان بیان نظرات خود را بدون طرح نظرات مخالف و منتقد پیدا کند عملا او برنده مناظره‌ای می‌شود که یک طرف امکان پاسخگویی پیدا نکرده است.

نکو با بیان اینکه در چنین شرایطی نتیجه مناظره یک طرفه روز چهارشنبه مجلس با دولت ۳ بر صفر به نفع دولت و احمدی‌نژاد تمام خواهد شد گفت: نتیجه این مناظره به این دلیل سه بر صفر به پایان خواهد رسید که احمدی‌نژاد می‌تواند در سه بُعد از حضور و سخنرانی در مجلس سود ببرد.

وی افزود: نخست آنکه احمدی‌نژاد با ارایه گزارشات و آمارهای که مختص به دولت است و در هیچ جایی دیگری نمونه‌ای از آن یافت نخواهد شد می‌تواند ادعا و وانمود کند که مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها با حداکثر توفیق به اجرا گذاشته شده است.

نماینده رباط کریم ادامه داد: دوم آنکه احمدی‌نژاد می‌تواند القا کند، حال که مرحله نخست به خوبی و با موفقیت به اجرا گذاشته شد وقت آن است که فاز دوم اجرایی شود و در این فاز حق مردم است که یارانه نقدی بیشتری دریافت کند. او که به خوبی از مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم آگاه است می‌خواهد به مردم اینگونه نشان دهد که‌ای مردم دولت تصمیم دارد یارانه نقدی بیشتری پرداخت کند اما این مجلس است که مانع می‌شود شما به حق خود برسید.

وی در ادامه در خصوص سومین برتری حضور و سخنرانی احمدی‌نژاد در مجلس گفت: مهم‌ترین امتیازی که محمود احمدی‌نژاد از حضور در مجلس و تبدیل شدن به متکلم وحده در صحن علنی کسب خواهد کرد امتیاز سیاسی و بهره برداری انتخاباتی است که او می‌تواند بکند.

نکو تاکید کرد: مهم‌ترین هدف محمود احمدی‌نژاد از حضور در مجلس بهره برداری سیاسی و انتخاباتی است، او می‌خواهد با تاکید بر اینکه یارانه نقدی پرداختی به مردم باید افزایش پیدا کند، نمایندگان را در برابر مردم قرار دهد و خود را ناجی مردم و حامی مستعضعفین معرفی کند.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس نهم ادامه داد: بنابراین امیدواریم هیات رییسه جلسه روز چهارشنبه با حضور آقای رییس جمهوری را به گونه‌ای مدیریت کند که نمایندگان هم فرصت بیان نظرات خود را پیدا کنند و مانع از آن شوند که دولت نظرات خود را یک طرفه به مردم القا کند.

وی در خاتمه گفت: با این حال بر اساس آنچه که تاکنون منتقل شده است گویا آقای احمدی‌نژاد تصمیم دارد که از فرصت حضور در مجلس ‌‌نهایت استفاده را ببرد و قرار است تنها حرف خود را بزند و مجلس را ترک کند و شنونده نظرات نمایندگان هم نباشد که در این صورت عدالت نادیده گرفته می‌شود، بنابراین بهتر است ایشان تاب و توان شنیدن صدای منتقدان را در ماه‌های پایانی عمر دولت تقویت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.